четвер, 13 вересня 2012 р.

Модуль 11. Рефлексія

У цьому модулі я та мої колеги поділилися з іншими учасниками тренінгу створеними Планами вивчення теми, а також основними документами Портфоліо. Після перегляду та доопрацювання складових мого Портфоліо я з’ясувала, в чому переваги процесу ознайомлення всіх учасників тренінгу з роботами інших та як подібна вправа може допомогти у навчанні учнів.
У цьому модулі я підготовила та продемонструвала  Портфоліо . Також я хочу запросити на презентацію результатів учнівських проектів батьків або учнів з інших класів, щоб використати цю подію для отримання учнями більшої кількості  коментарів та для того, щоб разом з членами спільноти відзначити успіхи учнів.
Коли учні розуміють, що не лише вчителі та однокласники будуть бачити результати їхньої роботи, а значно ширша аудиторія, то вони, як правило, приділяють більше часу та уваги своїм проектам. Це, безперечно, призводить до створення кращих проектів

Немає коментарів:

Дописати коментар